کتاب اختصاصی من کی ام

جدیدترین کتاب اختصاصی دوزلی بوک، با عنوان «من کی ام»، از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این محصول، که از سری کتاب‌های شخصی سازی شده دوزلی بوک می‌باشد، به کودک کمک می‌کند که در جریان یک داستان، اسم خود را پیدا کند و با حیوان، رنگ و دیگر علایق خود آشنا شود.

تصویرسازی جذاب و قصه نویسی ایرانی این کتاب، از جمله نقاط قوت کتاب اختصاصی «من کی ام» به شمار می رود که در ضمن ارائه حق انتخاب از بین سه کاراکتر دختر، سه کاراکتر پسر، شکل ابرها و حیوان مورد علاقه خود، کودک می‌تواند نام یکی از نزدیکان خود را نیز در داستان وارد کند.

دوزلی بوک پیش از این، با معرفی دو کتاب «فرفره جادویی» و «چی کاره بشم»، با محوریت آموزش مشاغل و آموزش مهارت‌های فردی به کودکان، فعالیت خود را در زمینه تولید کتاب اختصاصی کودک شروع کرده بود، و با تولید کتاب «من کی ام»، درصدد پاسخ به بخش دیگری از ذائقه مخاطبان خود برآمده است. تصویرسازی این کتاب را خانم سمانه مادرشاهیان و داستان نویسی آن را نیز خانم مرضیه رافع برعهده داشته‌اند.

کتاب «من کی ام» در دو نسخه چاپی و الکترونیک (پی دی اف) قابل چاپ ، از هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز سفارش این کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

https://doozlibook.ir/book/%d9%85%d9%86-%da%a9%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%9f

کتاب اختصاصی من کی ام؟
کتاب اختصاصی من کی ام؟
در داستان من کی‌ام، کودک به‌دنبال اسم‌اش می‌گردد. او در این جست‌و‌جو، به تعاریفی از خود و فهم جدیدی از خود می‌رسد. او به یاد می‌آورد که چه ویژگی‌هایی دارد و چه کارهایی دوست دارد و در انتها با اعتماد به نفس بیشتر به اسم خود می‌رسد.

نویسنده مطلب: doozlibook

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.