توضیحات
«چاپ سوم با بازنگری کامل – مناسب برای اساتید، اندیشمندان، دانشپژوهان، دانشجویان، کارآفرینها، کسبوکارها و دستاندرکاران بخشهای بازاریابی سازمانها و شرکتها»
رسانههای دیجیتال و اجتماعی جنبههای اساسی عملکرد بخشهای بازاریابی هستند بنابراین مهم است که از آنها در اهداف گستردهتر سازمانها و شرکتها بهره برد. این کتاب با استفاده از ترکیب روشهای بازاریابی دیجیتال با استراتژی کسبوکار و مدلهای بازاریابی مستقر در آن، نشان می دهد که چگونه میتوان بهترین استراتژی را برای یک شرکت یا سازمان تدوین کرد.
نویسنده | سیمون کینگزنورث |
مترجم | دکتر سیروس اعتضادی آملی |
شابک | 978-622-275834-9 |
ناشر | موسسه آموزشی و تالیفی ارشدان |
موضوع | بازاریابی دیجیتال |
قطع | وزیری |
نوع جلد | شومیز |
گروه سنی | بزرگسال |
تعداد صفحه | 426 |
تعداد جلد | 1 |
وزن | 628 گرم |
سایر توضیحات | چاپ سوم با بازنگری کامل |
محبوب ترین کتاب های چاپی
مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇
مشاهده و خرید