داستان واقعی آنابل چیست؟ آیا این عروسک در واقعیت هم شیطانی است؟

عروسک آنابل در واقعیت و در فیلم (سمت چپ)
عروسک آنابل در واقعیت و در فیلم (سمت چپ)

فیلم آنابل شاید برای عده‌ای یکی از ترسناک‌ترین گزینه‌های این ژانر باشد. فیلمی که با دیدن آن می‌ترسید، اما با فهمیدن داستان واقعی عروسک آنابل احتمالا شب‌ها خوابتان نمی‌برد. این عروسک در سال 1970 توسط مادری از یک فروشگاه عتیقه‌فروشی خریده می‌شود و به عنوان هدیه سال نو به دخترش (دونا) داده می‌شود، غافل از اینکه داستان این عروسک چیست و زندگی آن‌ها قرار است دستخوش چه حوادثی شود.

اوایل همه چیز کاملا طبیعی بود تا اینکه «دونا» (صاحب عروسک) و دوستش «انجی» متوجه می‌شوند در نبود آن‌ها، عروسک در خانه جابجا می‌شود. همچنین بعد از مدتی «لو» نامزد «دونا» مورد حمله عروسک قرار می‌گیرد و هفت زخم (سه زخم روی شکم و چهار زخم روی سینه) از این حمله باقی ماند.

با ادامه پیدا کردن موردهای مشکوک و اتفاقات ترسناک، «دونا» از خانواده «وارن» و یک کشیش کمک گرفت تا فکری به حال عروسک بکنند. خانواده «وارن» در مورد علوم ماوراءالطبیعه فعالیت و تحقیق می‌کردند و با بررسی عروسک متوجه شدند روح دختربچه هفت‌ساله‌ای به نام «آنابل» در عروسک گرفتار شده که پیش‌تر در آپارتمان «دونا» و «انجی» به قتل رسیده است.

«دونا» از خانواده «وارن» می‌خواهد عروسک را با خود ببرند. آن‌ها عروسک را می‌برند و بعد از اینکه در راه رسیدن به خانه، خودروی آن‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، «اد وارن» عروسک را با آب مقدس تطهیر می‌کند و برای مدتی آزار و اذیت عروسک کم می‌شود.

کشیشی برای غسل تعمید عروسک به ملک «وارن» می‌آید و آنابل را به تمسخر می‌گیرد و می‌گوید «تو فقط یه عروسکی!». بعد از ترک خانه «وارن»، کشیش به آن‌ها زنگ می‌زند و می‌گوید نزدیک بود تصادف مرگباری کند.

عروسک بارها مورد تطهیر قرار گرفت و در حال حاضر سال‌هاست در موزه اسرارآمیز «وارن» در کانکتیکات نگه‌داری می‌شود. آنابل در این موزه در یک محفظه چوبی قرار دارد و روی آن نوشته شده «Positively Do Not Open»! با وجود این هشدار، یکی از بازدیدکنندگان موزه در محفظه را باز کرده و آنابل را لمس کرده و بعد از ترک کردن موزه در اثر تصادف کشته شده است.

«دونا» اولین صاحب آنابل، با او مثل یک دختر واقعی رفتار می‌کرد و حتی دستبندی هم به مچ او بسته که این دستبند هنوز هم روی دست او هست.

در نهایت باید گفت «تونی اسپرا» (Tony Spera)، داماد خانواده «وارن» طی مصاحبه‌ای اعلام کرد، فردی چند میلیون دلار به آن‌ها پیشنهاد کرده تا عروسک را بخرد.

نظر شما درباره این داستان چیست؟

نویسنده مطلب: saba.saadatjoo

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
2 نظرات
  1. sadaf می گوید

    تو داستان گفتید آنابل تو منزلش به قتل رسیده در صورتی که اگه یه کوچولو بیشتر تحقیق می کردین و فیلمش و ملاحظه می کردین می فهمیدین کاملا اشتباه تعریف کردید: یک عروسک ساز این عروسک و واسه دخترش آنابل درست می کنه و این دختر بچه طی یک حادثه تصادف در حالیکه این عروسک دستش بوده کشته میشه و بقیه ماجرا… بنابراین قتلی در کار نبوده ولی در کل این بیشتر یه افسانه ست و یا اتفاقی که بهش شاخ و برگ دادن و بزرگش کردن و بصورت فیلم ترسناک درآوردن که جنبه سرگرمی داره واقعیت به این شکل هم نیست.

  2. بنده خدا می گوید

    بابا الکی آنابل 😂

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.