فرهنگی| یلدا چیکار کنیم؟! اسنپ کیو بازی کنیم!

جدیدا یه جو خوب فرهنگی در کشور خوبمون ایران به راه افتاده که همه ی فعالان در این حوزه دارن بالاخره یه تکونی میدن به خودشون و این فوق العادس 🙂

چند وقت پیش با دوستم رفته بودیم گلزار شهدای اراک.تو حال و هوای خودمون بودیم (دروغ چرا دوستم داشت میگفت فلان شهید حاجت های ازدواج رو برآورده می کنه!??) که یه دفعه یه خانمی اومد و دو تا کتاب بهمون هدیه داد. هدیه ی فوق العاده ای که حتی لازم نبود در ازاش فاتحه بخونیم! ??

ناقوس ها به صدا در می آیند کتابی که در گلزار شهدا از دست یک غریبه هدیه گرفتم!
ناقوس ها به صدا در می آیند کتابی که در گلزار شهدا از دست یک غریبه هدیه گرفتم!

علاوه بر این جدیدا هنرمند ها هم شروع کردند به ترویج فرهنگ کتابخوانی. این حرکت باعث شد کتابی مثل ملت عشق خیلی در ایران فروش بره و حتی کسایی که شعرهای مولانا رو فقط در آهنگ های چاووشی شنیده بودند هم این کتاب رو دستشون بگیرن و بخونن!

در همین راستا شبکه سه هم برنامه ای به نام «برنده شو» را با اجرای محمدرضا گلزار و با هدف افزایش سطح اطلاعات مردم روی آنتن می بره. نمیدونم بخاطر اجرای آقای گلزاره یا بخاطر اینکه کلا مردم هیجان رو دوست دارند ولی خب این برنامه خدا رو شکر بیننده زیاد داره. خیلیا هستند که بخاطر این برنامه هم که شده سایت گوگل رو صرفا بخاطر به دست آوردن اطلاعات عمومی باز کردند.

کاش یه روزی بفهمم چرا ژست گلزار اینجا جوریه که انگار داره ادکلن یا ساعت تبلیغ میکنه :||
کاش یه روزی بفهمم چرا ژست گلزار اینجا جوریه که انگار داره ادکلن یا ساعت تبلیغ میکنه :||

و هیجان انگیز ترین حرکتی که در راستای افزایش اطلاعات عمومی مردم زده شده، ساخت بازیه.بازی هایی که هر کدوم علاوه بر گرافیک فوق العاده،هر کدوم به نوعی سعی دارن مردم رو به سمت خودشون بکشونن…

و چه انگیزه ای برای مردم بهتر از پول در آوردن!

اینجاست که اسنپ کیو قدم پیش میذاره!

«اسنپ کیو» مسابقه‌ای زنده، رایگان و هیجان‌انگیز با جوایز نقدیه.مسابقه‌ای در زمینه اطلاعات عمومی و شبیه به مسابقات تلویزیونی. با این تفاوت که برای بازی کردن فقط به یه گوشی همراه نیاز دارید. برای برنده شدن فقط کافیه رای یه ساعت مشخص وارد این برنامه بشید و به 12 سوال پاسخ بدین! به همین سادگی!

https://www.instagram.com/p/BrmaD6gg5bR/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

خلاصه که اگه مثل من شب یلدا دور از خانواده اید؛ اگه دنبال این هستید که شب یلدا دور همی بگیرید و با جوونای فامیل یه سرگرمی باحالی داشته باشید؛ یا اینکه کلا با همچین مسابقه هایی حال می کنید و اطلاعات عمومی بالایی دارید، میتونید اسنپ کیو رو از اینجا دانلود کنید و لذت ببرید!

پینوشت 1: متاسفانه اسنپ کیو هنوز برای گوشی های ios ارائه نشده.

پینوشت 2: لطفا اگه برنامه رو نصب کردین از کد معرف من استفاده کنید … کد معرف من: shimmaaa

پینوشت 3: آخرین تلاش من برای برنده شدن در چالش حال خوبتو با من تقسیم کن!

پینوشت 4: شبی مجنون به لیلی گفت که ای محبوب بی همتا

تو را عاشق شود پیدا

ولی مجنون نخواهد شد …

نویسنده مطلب: شیما صداقت

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.