معرفی بهترین سایت های انگیزشی و موفقیت ایران

مانند هر علم دیگری که بشر در طی سال های طولانی آن را به دست آورده و رفته رفته اطلاعات آن به صورت کتاب و تحصیلات در مدارس به افراد دیگر آموزش داده شده است موفقیت نیز قابل آموزش است.

برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای کافیست فردی را پیدا کنید که قبلا در آن مسیر به موفقیت رسیده و سپس از او بخواید تا موفق شدن را به شما آموزش دهد. پس از آن تمرین و مداومت نیاز است تا شما نیز به موفقیت در آن زمینه برسید.

متاسفانه هنوز دانش مربوط به علم موفقیت به صورت تحصیلات ارائه نمی شود. همانطور که هنوز گیمینگ حرفه ای را به عنوان ورزش رسمی نمیشناسیم با اینکه از نظر تمرکز ذهنی و سرعت عمل بالاتر از شطرنج قرار دارد . زمان نیاز است تا مردم یاد بگیرند که به صورت تخصصی نیاز به آموزش در این زمینه ها دارند.

اما شما میتوانید پیش قدم در یادگیری این اطلاعات و آموزش ها باشید و از منافع بیشمار آن استفاده کنید. اگر یاد بگیرید از اصول و تکنیک های خاصی برای رسیدن به موفقیت پیروی کنید میتوانید سریعتر به اهداف خود برسید.

در طول تاریخ افراد زیادی سعی در جمع آوری اطلاعات برای روش های رسیدن به موفقیت بودند که نتیجه آن کتاب هایی پرفروش مانند بیندیشید و ثروتمند شوید ، پله پله تا اوج ، اثر مرکب و … می باشد. اما در زمان حال با توجه به گسترش تکنولوژی علاقه مردم برای دریافت اطلاعات به صورت فیلم و ویدیو یا سمینار بسیار بیشتر از کتاب است. دلیل آن ارائه سریعتر محتوا و کاهش زمان دسترسی به اطلاعات است . منظورم این است که به راحتی با تلفن همراه خودتان در هر جای دنیا که باشید میتوانید جدیدترین دوره ها را دانلود و مشاهده کنید.

در سرار دنیا دوره هایی برای کسب پول ، تجارت ، موفقیت شخصی ، بهبود فردی ، خودسازی و موضوعات مشابه برگزار می شود. طرفداران این دوره ها مردم به صورت شخصی و یا شرکت های بزرگ هستند که مایل هستند در کارکنان خود بهره وری را افزایش دهند . شرکت در این سمینار ها باعث می شود تمام کارمندان سبک کار و ارتباط برای دریافت نتیجه و رسیدن به اهداف را یاد بگیرند و این باعث افزایش سرعت امور روزمره و هدفگذاری بزرگ و قوی تر شرکت خواهد شد .

در ایران نیز خوشبختانه گروه و سایت هایی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. برخی از این سایت ها مستقیما محتوای خارجی را ترجمه و به مخاطب ارائه می کنند و برخی نیز محتوای خارجی را بررسی کرده و بعد از بومی سازی مجدد توسط مربی ایرانی ارائه می کنند . البته دسته سومی نیز هستند که متاسفانه هیچ آگاهی علمی و تحقیقاتی در این زمینه ندارند و صرفا به جهت کسب درامد آموزش هایی که ممکن است حتی نتیجه مناسبی نداشته باشید را ارائه می کنند. تنها سود حاصل از این دوره ها پولی است که به جیب فرد ارائه کننده واریز شده و پس از مدتی با همین پول اسم و رسمی پیدا می کند و اسم خود را فرد موفق می گذارد . در صورتی که تمام این موفقیت از فروش محصولی برای موفقیت حاصل شده و علم و عملی پشت آن نیست.

بنابراین اهمیت زیادی دارد شما با گروه ها و سایت هایی آشنا شوید که به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعال هستند و محتوای ارائه شده در آنها کاملا کاربردی و مفید است.

در اینجا من لیستی که از بهترین منابع رو تهیه کردم و برای شما قرار دادم . تمام موارد توسط بنده و طی چند سال گذشته بررسی شده و از اطلاعات ارائه شده آنها استفاده کردم و نتیجه گرفتم. بنده با گروه و سایت های زیر ارتباطی ندارم که معرفی آنها برای من سود مالی داشته باشد. امیدوارم این معرفی به شما برای رسیدن به موفقیت ، ثروت ، روابط بهتر و … کمک کند. ترتیب این سایت ها اهمیت چندانی ندارند . چون همه آنها خوب هستند و گاهی در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

برای ورود به هر سایت میتوانید روی اسم سایت در تیتر مطلب کلیک کنید.

سایت موفقیت 98

سایت موفقیت 98 نیز یکی از بهترین سایت های ایران برای ارائه آموزش های با کیفیت با موضوع ثروت ، قانون جذب ، موفقیت شخصی ، خودسازی و تجارت می باشد.

برتری این سایت در برابر دیگران ، سایت با طراحی با کیفیت و کاربرپسند ، پشتیبانی دائمی و ارائه آموزش های جدید و با کیفیت خارجی می باشد. دوره های آموزشی از اساتید برتر مانند باب پراکتور ، کوین ترودو ، استر هیکس ، جول اوستین و … که در ایران نایاب هستند توسط این سایت خریداری و با بهترین کیفیت به کاربران ارائه می شود.

این سایت از سال 96 شروع به فعالیت کرده و طی این مدت دائم درحال به روز رسانی و ارتقا بوده است. ممکن است شما نیز مانند بقیه فکر کنید که عدد 98 در اسم این سایت چه معنایی دارد . این عدد کد تلفنی ایران است که برای نام گذاری سایت ها گاهی مورد استفاده قرار می گیرد و ارتباطی با سال شروع فعالیت یک سایت ندارد.

علاوه بر سایت کانال تلگرام و پیج ایستاگرام آنها نیز فعال بوده و روزانه محتوای مفید و انگیزشی را ارائه می کنند.

سایت موفقیت
سایت موفقیت

سایت بیشتر از یک نفر

یکی از بهترین سایت های موفقیت شخصی و انگیزشی فعال در ایران است که با ارائه دوره ، محصول ، کتاب و مقالات متعدد جایگاه بالایی را داراست . حضور اساتید مختلف در این سایت باعث شده در زمینه های مختلفی محتوا با کیفیت ارائه کنند . یکی از قسمت های خوب این سایت پاسخگویی به سوالات است که می توانید هر سوالی که مربوط به موضوع است را بپرسید و جواب بگیرید. بیج اینستاگرام آنها نیز کاملا فعال است و به صورت مداوم مطالب جدید ارسال می کنند و لایو های با کیفیتی را ارائه می دهند.

فعالیت سایت بیشتر از یک نفر بیشتر در زمینه فن بیان ، سخنرانی و ارتباط بهتر است.

بنیانگذار سایت بیشتر از یک نفر جناب آقای پیام بهرام پور نویسنده بیش از 9 جلد کتاب هستند که سابقه حضور در صدا و سیما را نیز داشته اند.

سایت بیشتر از یک نفر
سایت بیشتر از یک نفر

گروه تحقیقانی عباس منش

این سایت توسط استاد سید حسین عباس منش در سال ۱۳۸۴ به منظور تحقیق و پژوهش برای پیدا کردن راهکارهای عملی و کاربردی در زمینه تجربه زندگی فوق العاده در تمام جنبه‌ های مادی و معنوی شروع به کار کرده است.

گذشته استاد عباس منش و رسیدن شخص ایشان به موفقیت در زندگی گواه از کیفیت و کاربردی بودن اطلاعات ارائه شده توسط ایشان می باشد.

آموزش های ارائه شده توسط ایشان بسیار معروف هستند و شاید تنها اشکالی که بتوان برای آنها در نظر گرفت هزینه بالای خرید این محصولات است که برای افرادی که تازه قدم به این مسیر گذاشتند مبلغ سنگینی به نظر میرسد.

سایت عباس منش
سایت عباس منش

سوخت جت

سوخت جت یکی از سایت های دیگر فعال در زمینه انگیزشی و موفقیت است هدف سوخت جت به صورت خلاصه کمک به افراد جوان برای راه اندازی و توسعه کسب و کارشان و ساخت یک بنیان فکری کارآفرینی است.

مقالات ، محصولات ، پادکست های صوتی و کلیپ های انگیزشی از محتوای سایت سوخت جت می باشد.

پیج اینستاگرام این سایت نیز فعالیت مناسب با کیفیتی دارد و پیشنهاد می کنیم حتما دنبال کنید.

رنه سینانی بنیانگذار رسانه انگیزشی سوخت جت و چند استارتاپ موفق دیگر می باشد.

سایت سوخت جت
سایت سوخت جت

رویال مایند

رویال مایند اولین و بزرگترین انگیزشی در ایران است. این سایت محتوای ارائه شده توسط اساتید خارجی را پس از ترجمه به صورت زیرنویس یا دوبله به کاربران خود ارائه می کند . کیفیت محتوای قرار گرفته در این سایت بسیار بالاست که جا دارد همین جا از تیم این سایت قدردانی کنم.

به جز دوره های ارائه شده و با کیفیتی که در این سایت موجود است کتاب های ترجمه شده توسط این سایت نیز بسیار کامل و ارزشمند هستند.

سایت رویال مایند توسط جناب روزبه ملک زاده مدیریت می شود.

سایت رویال مایند
سایت رویال مایند

یوکن

سایت یو کن یکی دیگر از سایت های خوب برای دریافت آموزش در زمینه های مختلف است. به شخصه از مقالات بسیار این سایت و زندگینامه های موجود در سایت استفاده میکنم که کیفیت مناسبی دارند.

البته شاید برخی زمینه هایی که این سایت در آنها فعالیت می کند زیاد کاربری برای موفقیت شخصی نباشد یا وجود تبلیغات نامربوط در سایت باعث آزار شما باشد.

سایت یوکن
سایت یوکن

نگرش نیک

سایت نگرش نیک توسط سید محمد باقرپور راه اندازی شده و تلاش می کند جدیدترین کلیپ های آموزشی و انگیزشی یوتیوب را ترجمه و به صورت زیرنویس به کاربران خود ارائه کند. اصلی ترین محصول این سایت سخنرانی های جول اوستین هستند که هر هفته توسط او در کلیسا اجرا می شوند.

پیج اینستاگرام نگرش نیک نیز فعال بوده و هر روز قسمت هایی از کلیپ های خود را در آن منتشر می کند.

سایت نگرش نیک
سایت نگرش نیک

این مطلب در تاریخ پنج شنبه – ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به روز رسانی شده و در آینده نیز به روز رسانی خواهد شد.

نویسنده مطلب: مهدی جعفزاده

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.