کادو تولد برای پسر 20 ساله چی بخریم؟

قطعا برای شما هم پیش آمده است که به تولد یک پسر دعوت شوید و ندانید که چه چیزی یا وسیله ای را باید به عنوان هدیه و کادو برای او تهیه کنید.اگر شما قصد خرید کادو برای او را دارید و نمی توانید انتخاب راحتی داشته باشید، از شما دعوت میکنیم تا این مطلب را مطالعه بفرمایید.

پسرها مثل دخترها انتخاب‌های مختلفی ندارند بنابراین انتخاب کادوی تولد برای آن‌ها کار چندان سخت و دشواری نیست. شما فقط باید سلیقه آن‌ها را بدانید تا بتوانید یک هدیه خوب برای تولدشان تهیه کنید.

پسرها عاشق دریافت هدیه های منحصر به فرد هستند، هدیه هایی که تا حالا از آن ها نداشته اند. کادو های خنده دار برای تولد هم میتوانند خاطرات جذاب و شیرینی را بسازند که همیشه باعث شود خنده بر لب های او بشیند و یاد و خاطره آن هدیه هیچ گاه از ذهنشان کم رنگ نمیشود.

تحقیقات نشان می دهد که گیرندگان کادو بیشتر قدردان کادوهایی که درخواستشان را کرده باشند هستند تا هدایایی که نخواسته اند. البته این حالت برای موردی است که دهنده کادو و گیرنده کادو با یکدیگر هم عقیده نیستند. دهنده های کادو تصور میکنند که مردم هدایای خواسته و ناخواسته را تا حدی برابر می دانند. گیرنده های کادو، از سویی دیگر، به صورت واضح کادوهایی که خود به صورت مستقیم درخواست کرده اند را ترجیح می دهند. پس هنگامی که وقت کادو خریدن شد اول چک کنید که پسر مدنظر شما چه چیزی را واقعا می خواهد.

البته به یاد داشته باشید که نباید از مد روز غافل شوید. جوانان و مخصوصا پسر ها همیشه علاقه دارند با مد روز زندگی خود را پیش ببرند؛ پس سعی کنید کادو تولد پسرانه شما این ویژگی ها را داشته باشد.

چند ایده کادو تولد پسرانه برای پسر های جوان

1.کوله پشتی مسافرتی

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند و اغلب به کوه و دشت میزنن و اهل پیک نیک رفتن یا حتی سفر هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد. کوله بهترین کادو تولد پسرانه میتونه باشه، پس بهش اهمیت بدید.

2.کیف لب تاب چرم

کیف لپ تاپ یک کادوی تولد پسرانه مناسب برای پسران جوان و آقایانی است که دائما با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایانی است که همیشه اصالت را دوست دارند و به تیپ ظاهری خود بسیار اهمیت می دهند.

3.کیف پول

کیف پول اکسسوری است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین و شکیل ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است و بهترین کادو تولد پسرانه به حساب می آید.

4.ساعت مچی

ساعت مچی یکی از کادوهای تولد رایج و البته فوق العاده لاکچری و گران‌بها برای همه‌ی مردم خصوصا آقایان است. باید بدانید که ساعت مچی بهترین کادو تولد پسرانه به حساب می آید با این کادو می‌توانید یاد خود را در طول روز در ذهن فرد گیرنده زنده نگه دارید چون با هر بار نگاه کردن به ساعت به یاد شما می‌افتد.

5.بسکتبال رومیزی

اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه جالب و سرگرم کننده و البته جدید برای پسرتان یا پسری که به تولدش دعوت شده اید هستید بسکتبال رومیزی میتواند گزینه‌ی خوبی باشد. این هدیه تولد جالب برای آقایان و پسرانی که شاغل هستند نیز مناسب است زیرا می‌توانند در مواقعی که از کار خسته می‌شوند چند دقیقه‌ای را با آن سرگرم شوند و خستگی کار را از تن بیرون کنند.

6.مجسمه

مجسمه یک کادوی تولد زیبا برای همه پسران و آقایان جوان است که می‌توانند با آن میز اتاق یا دفتر کار خود را تزیین کنند. برای اینکه بر لب شخص گیرنده لبخند هدیه بیاورید، می‌توانید به سراغ مجسمه شخصیت‌های کارتونی و محبوب او هم بروید؛ مجسمه هم یکی از بهترین کادو تولد پسرانه به حساب می آید.

7.گیتار

سازهای موسیقی جزء بهترین کادوهای تولدی برای هر پسر یا دختری است که می‌توانید برای هر پسری که به موسیقی علاقه مند است بخرید. اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید علاقه زیادی به یادگیری موسیقی دارد هدیه ای مثل گیتار می‌تواند برایش به عنوان یک انگیزه کامل برای یاد گیری موسیقی عمل کند. به جای گیتار هر ساز موسیقی دیگری را می‌توانید انتخاب کنید. گیتار را صرفاً به عنوان مثال ذکر کردیم. اما بدانید گیتار در همه ساز ها میتواند به عنوان بهترین کادو تولد پسرانه انتخاب شود، از آن غافل نشوید.

8.عینک سه بعدی

این یک هدیه تولد مناسب برای تولد پسران نوجوان و جوانی است که همیشه به دنبال هیجان هستند. با چنین هدیه‌ای آنها می‌توانند در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم بهترین تجربه را داشته باشند. عینک های سه بعدی بهترین هدیه تولد برای هر شخصی به حساب پسری به حساب می آید. پس عینک سه بعدی هم بهترین کادو تولد پسرانه به حساب می آید.

9.خودنویس

اگر پسر مورد نظر شما شاغل است و در طول روز زیاد مشغول نوشتن است و یا اینکه به نویسندگی علاقه مند است و اوقات فراقتش را با نوشتن پر می‌کند؛ پس خودکار جزء وسایلی است که زیاد با آن سر و کار دارد. بنابراین یک خودنویس زیبا با یک پیام حکاکی شده بر روی ان یا حک شدن اسم آن شخص می‌تواند گزینه خوبی به عنوان کادو تولد پسرانه به حساب بیاید.

10.کتاب

خرید کتاب به عنوان کادو تولد می‌تواند بهترین ایده برای آن دسته از پسرهای نوجوان و جوانی که علاقه زیادی به مطالعه و خواند کتاب دارند و زمانی‌ را به خواندن کتاب اختصاص می‌دهند باشند.خصوصاً اگر که این کتاب از نویسنده یا با موضوعات مورد علاقه آن‌ها باشد. کتاب بهترین کادو تولد پسرانه به حساب می آید و این موضوع برای همه آشکار است. اما پیشنهاد ما این است که کتاب را در کنار هدیه اصلی به پسرها هدیه بدهید و به صورتی مکمل کادو اصلی باشد.

امروزه با توجه به گران شدن قیمت ارز، کالاهای دیجیتال افزایش قیمت داشته اند، اما بدانید هزینه کردن برای این چنین محصولاتی که عمر مفید زیادی دارند منطقی است و توجیح اقتصادی دارد. پس سعی کنید بهترین هارد اکسترنال را به عنوان کادو تولد پسر 20 ساله برای پسر مورد نظر خود تهیه کنید.

کلید خرید هدیه تولد مناسب این است که هدیه‌تان تا حد امکان شخصی‌سازی‌شده برای فرد موردنظر و مطابق سلایق او باشد. تا احساس خاص بودن را به شخص القا کند.

در نظر داشته باشید، برخی کادوهای تولد نیز به شکل یک وسیله و شیء فیزیکی نیستند. بلکه از نوع برانگیختن احساس یا یک تجربه جدید می‌باشند. مثلاً می‌توانید به‌جای خرید یک هدیه، فرد موردنظر را به یک رستوران شیک دعوت کنید. و با صرف شامی دلپذیر، خاطره‌ای به‌عنوان هدیه تولد برای وی خلق کنید.

رفتن به یک رستوران خاص، مسافرتی دو نفره، رفتن به شهربازی و از این دست فعالیت ها جز هدایای تجربه ای خوب به شمار می روند.امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشیم بخشی از سوالات به وجود آمده در ذهن شما را پاسخ داده باشیم و شما را برای خرید یک کادو تولد پسرانه جذاب و شکیل راهنمایی کرده باشیم.

نویسنده مطلب: ایفل مز

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.