معرفی کتاب انقلاب خدمات مالی

کتاب «انقلاب خدمات مالی» توسط الکس تاپ اسکات نوشته شده است. این کتاب توسط خانم‌ها شراره شبل الحکما و پرک نجومی ترجمه شده است. انتشارات راه پرداخت کتاب را در 1000 نسخه برای نوبت اول منتشر کرده است. کتاب انقلاب خدمات مالی در 6 فصل و 344 صفحه چاپ شده و در زمان نگارش این متن با قیمت 179 هزار تومان قابل تهیه است.

این کتاب با توجه به ترجمه بسیار خوب و شیوایی که دارد برای حوزه بسیار وسیعی از افراد مناسب است. علاقه‌مندانی که تمایل دارند در زمینه چگونگی تحول صنعت مالی توسط فناوری بلاک‌چین اطلاعات کسب کنند این کتاب را حتما مطالعه کنند.

کتاب انقلاب خدمات مالی فقط برای فارغ التحصیلان رشته مالی نوشته نشده است اما می‌تواند دید روشنی به آنها بدهد که چگونه بلاک‌چین می‌تواند یک سیستم انگیزشی مبتنی بر توکن ایجاد کند و شرایط را برای رقابتی یکسان فراهم ‌نماید. چگونه شفافیت بیشتری ایجاد شده و دست دلالان از حوزه‌های مالی کوتاه خواهد شد. بدون شک با عملیاتی شدن بلاک‌چین‌ها صنعت مالی پیچیده‌تر خواهد شد ولی برای افرادی که می‌دانند قرار است چه اتفاقی رخ دهد فرصت‌های بزرگی در انتظار نشسته است. این کتاب با توضیحاتی کامل شما را به دنیای بلاک‌چین‌ها برده و از تحول پول، بازار و بانکداری سخن می‌گوید…

نویسنده مطلب: ashkanp

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.