معرفی کتاب بیشعوری

بسیاری از مردم به صورت ناآگاه و بی‌غرض روزانه به حریم خصوصی دیگران تجاوز کرده و با پرسیدن سوال‌های شخصی و شوخی‌های نابجا و بیان کردن جملات نادرست، باعث تکدر خاطر اطرافیان خود می‌شوند. کتاب بیشعوری به شما کمک میکند تا این رفتارهای ناخواسه و کریه را در خود از بین ببرید!!

کتاب بیشعوری در سال ۱۹۹۰ و توسط دکتر خاویر کرمنت منتشر شد. مولف در این کتاب کوشیده است تا با زبانی طنز، ابعاد بی‌شعوری و راه‌های برطرف کردن آن را با کمک علم خودشناسی و روانشناسی، مطرح نماید.

نویسنده معتقد است، با وجودی که بسیار سخت است که یک محقق، تعریف دقیقی از بی شعوری ارائه دهد، اما تشخیص این معضل به سادگی قابل انجام است. یعنی بیشعوری در مقام تئوری، دارای توضیحات پیچیده‌ای است اما در بوته عمل، به سادگی قابل تشخیص است و دلیل آن نیز شمار زیادان بی‌شعوران در جامعه و برخورد روزانه هر انسانی با آن‌هاست!

برای آشنایی با این کتاب بهتر است کمی از خود کتاب را بخوانیم:

بزرگ‌ترین معضل در کار کردن با بی‌شعورها، این است که محال است پا روی دم آدم‌ نگذارند!

تنها راه بهبود کیفیت آموزشی، بیرون کردنِ بی‌شعورها از نظام آموزشی و بازگرداندن اهداف اصلی آموزش و پرورش، یعنی آموختن فکر کردن، خواندن و نوشتن به بچه‌هاست.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید خاویر کرمنت یک پزشک بود! اما به ناگاه پزشکی را رها کرده و به روانشناسی و سخنرانی های انگیزشی روی آورد.

سرانجام پس از یک دوره عمیق خودشناسی، موفق شده و به‌زودی نیز پزشکی را رها کرده، برای درمان مرض بی‌شعوری در جامعه، عزم خود را جزم می‌کند و تبدیل به یک متخصص معالج بیماری بی‌شعوری می‌گردد!

کتاب بیشعوری را میتوانید از هر کتاب فروشی ای خریداری کنید. این کتاب بارها تجدید چاپ شده است. همچنین میتوانید به دانلود کتاب بیشعوری در سایت کافه کتاب اقدام کنید:

دانلود کتاب بیشعوری اثر خاویر کرمنت

بی‌گمان کتاب بی‌شعوری را بایستی در لیست بهترین کتاب‌های معاصر قرار داد. مطالعه آن برای تمام سنین مناسب است و تنها نکته مهم پیش از مطالعه این کتابسنجیدن ظرفیت شخصی خودمان است. چرا که درصورت پایین بودن ظرفیت‌مان و غرق شدن در غرور، این کتاب خود تبدیل به یکی از عوامل بی‌شعوری می‌گردد.

نویسنده مطلب: کافه‌کتاب | KaffeKetab.ir

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظرات
  1. ♡Tbh♡ می گوید

    عالیه این کتاب ن تو این کاناله رایگان میخونمش
    https://t.me/kolbehonar

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.