پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در ۱۰ ماه اخیر

فروشگاه اینترنتی آمازون همواره در عرصه فروش کتاب از کتاب چاپی گرفته تا نسخه الکترونیکی آن موفق بوده است. یکی از خصوصیات خوب آمازون این است که همیشه پرفروش‌ترین کتاب‌ها را فهرست می‌کند و این فهرست هر هفته به روز رسانی می‌شود و خرید کتاب از آمازون را راحت‌تر می‌کند. در ادامه مطلب، فهرست برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۸ از ماه ژانویه تا کنون آورده شده است.

آتش و خشم: درونِ کاخ سفید ترامپ (Fire and Fury: Inside the Trump White House)

با اینکه مدت زیادی از انتشار این کتاب نمی‌گذرد، اما به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون معرفی شده است. مایکل وولف نویسنده این کتاب، وقایع ۹ ماه اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ و اتفاقاتی را که در این مدت در کاخ سفید افتاد را بررسی می‌کند.

مایکل وولف بر این باور است از زمانی‌که دونالد ترامپ به‌عنوان چهل‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد کرد، این کشور (و نیز جهان) شاهد دوره‌ای طوفانی و خشمگین بوده است که نشانه بی‌ثباتی و خشونت این مرد است.

در این کتاب، نظر کارکنان ترامپ درباره او، اینکه چرا جیمز کومی رئیس اف بی آی برکنار شد، ماجرای استیو بانون استراتژیست ارشد کاخ سفید و جرد کاشنر داماد ترامپ و اینکه چه کسی پس از اخراج بانون استراتژیست دولت ترامپ خواهد بود را می‌خوانید.

یک روز در زندگی مارلون بوندو (a Day in the Life of Marlon Bundo)

این کتاب با زمینه سیاسی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ده ماه اخیر در آمازون بوده است. یک روز در زندگی مارلون براندو، ماجرای رابطه عاطفی دو خرگوش متعلق به مایک پنس (معاون رئیس جمهور آمریکا) را به تصویر می‌کشد. این کتاب جذاب مصور برای رده سنی کودکان است و ته مایه‌ای از آزادی بیان و آزادی ارتباط عاطفی دارد و برای هر کسی که احساسی متفاوت از احساسات عادی انسانی دارد مناسب است. نویسندگان این کتاب جیل توییس و مارلون بوندو هستند و ای جی کلر تصویرگر آن است.

خودت باش دختر (Girl, Wash Your Face)

ریچل هالیس بنیانگذار وب‌سایت TheChicSite.com، در این کتاب جدید الهام‌بخش و چالش‌برانگیز ۲۰ تصور نادرست را که اجازه نمی‌دهند از زندگی لذت ببریم به ما نشان می‌دهد. اغلب آنها دروغ‌هایی هستند که به خودمان می‌گوییم.

ریچل با نوعی طنز شجاعانه، این دروغ‌ها را که زمانی خود او را ناراحت می‌کرده است بررسی می‌کند و استراتژی‌های عملی خاصی را برای گذر از آنها نشان می‌دهد. او شما را متقاعد می‌کند هر کاری را که دوست دارید انجام دهید تا زنی شاد و با اعتمادبه‌نفس باشید. کتاب خودت باش دختر (که به صورتت را بشور دختر جان هم در ایران مشهور است) به شما می‌گوید چگونه با ایمان راسخ و استفامت زیاد با شور و شوق زندگی کنید و به خودتان آرامش بدهید.

تحصیل کرده: یک سرگذشت (Educated: A Memoir)

هنگامی‌که تارا وستوور برای اولین بار در مدرسه حاضر شد، ۱۷ سال داشت. او به دلیل بیماری خاصش قادر به حضور در مدرسه نبود. خانواده او کاملا جدا از جامعه زندگی می‌کردند. هنگامی که برادرش به کالج رفت، او هم تصمیم گرفت تا نوع جدیدی از زندگی را امتحان کند. تلاش او برای یادگیری سرانجام او را به دانشگاه کمبریج رساند، جایی که مدرک دکترایش را گرفت و بر بیماری‌اش غلبه کرد. کتاب تحصیل کرده: یک سرگذشت داستان زندگی جذاب و انگیزشی تارا وستوور است که همچنان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون است.

 12 قانون زندگی: پادزهری برای هرج‌ومرج (Rules for Life: An Antidote to Chaos 12)

اگر می خواهید بدانید چرا اسکیت‌بازها را باید به حال خودشان گذاشت، چه سرنوشتی در انتظار کسانی است که زیادی انتقاد می‌کنند و چرا باید همیشه گربه‌های دست‌آموز را در خیابان نوازش کنید این کتاب را بخوانید. دکتر جردن پترسون در این کتاب با شوخ‌طبعی به ما می‌آموزد:

سیستم عصبی خرچنگ چه ارتباطی با صاف ایستادن ما (در حالی‌که شانه‌هایمان عقب است) و موفقیت در زندگی دارد؟

چرا مصری‌های باستان با تمام وجودشان خدایان را عبادت می‌کردند؟

وقتی مردم مغرور و کینه‌توز هستند چه کارهای وحشتناکی می‌توانند بکنند؟

دکتر پترسون در این کتاب سفری را آعاز می‌کند و با بررسی نظم، آزادی، ماجراجویی و مسئولیت‌پذیری ۱۲ قانون عملی و عمیق را در زندگی به ما می‌آموزد.

یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری (A Higher Loyalty: Truth, Lies, and Leadership)

جیمز کومی مدیر سابق اف بی آی، در این کتاب از تجربیاتش درباره برخی از موقعیت‌های بسیار مهم در حرفه‌اش از دو دهه قبل که برای دولت آمریکا خدمت کرده است، می‌نویسد و به بررسی اینکه رهبری خوب و اخلاقی چگونه است و چگونه در تصمیم‌گیری‌ها به کار می‌آید می‌پردازد.

آقای کومی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ رئیس اف بی آی بود و از از سوی باراک اوباما به این مقام منصوب شد. پیش از آن، معاون دادستان کل ایالات متحده در دولت جرج بوش بوده است. گفتنی است آقای کومی را ترامپ از ریاست اف بی آی برکنار کرد. این کتاب نیز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون شناخته شده است.

نویسنده مطلب: egerd

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.