پنج کتاب با حال و هوای تابستان

حالا که تابستان شروع شده، شاید تمایل داشته باشید کتابهایی بخوانید که حس تابستان را منتقل کند. گرما، فراغت و تفریح، ماجراجویی.
پنج کتاب با این حس و حال را به شما معرفی میکنم.‌درست مثل تابستان که با شروع پاییز غم انگیز به پایان میرسد، بعضی از کتابهای این لیست هم بعد از یک شروع شاد، یک پایان غم انگیز دارند.(گفتم که بدانید).

  • تابستان دیوانه، نوشته ریتا ویلیامز گارسیا: سه خواهر که در سال ۱۹۶۸ در آمریکا تصمیم میگیرند به دیدن مادری بروند که ترکشان کرده. خنده دار و در عین حال غم انگیز.
  • سالار مگس ها اثر ویلیام گولدینگ: از شاهکارهای کلاسیک، یک دسته نوجوان و کودک که توی یک جزیره سقوط میکنند و گیر میفتند و چون هیچ بزرگتری نیست، ناچارند خودشان گلیمشان را از آب بیرون بکشند. اولش همه چیز خوب پیش میرود، ولی بعد اختلاف ها و مشکلاتی پیش میاید. نمادین و تاثیرگذار.
  • بازی دروغ اثر روث ور، دنیای دختران نوجوان و بازیهای خطرناک، قانون اول بازی: دروغ بگو. قانون دوم، حرفت را دو تا نکن، سوم، گیر نیفت.
  • تام سایر اثر مارک تواین، ماجراهای تام سایر، نوجوان ماجراجو در ایالت می سی سی پی آمریکا، قرن نوزده که از بهترین کتاب های ادبیات کلاسیک و نوجوان است.
  • هاکلبری فین اثر مارک تواین، هاک دوست تام سایر است، یک پدر الکلی دارد و دوستی به نام جیم که یک برده سیاه پوست است.


لینک خرید کتاب ها :

نویسنده مطلب: danial abdl

منبع مطلب

محبوب ترین کتاب های چاپی

مجموعه ای از پرفروش ترین کتاب های چاپی را اینجا ببینید و با تخفیف ویژه خریداری کنید👇

مشاهده و خرید
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.